Het gevaar van te zwaar
Abstract
Hoe dienen reclameverboden te worden gehanteerd als het gaat om reclame op Internet? Gelden dezelfde regels als die in de offline wereld of maakt het verschil dat op Internet de consument zelf op zoek gaat naar informatie? De President zoekt het in het aantal klikken: hoe meer klikken, hoe minder (verboden) reclame, maar is dat wel een goed criterium?
Bibtex
Other{nokey,
title = {Het gevaar van te zwaar},
author = {Kabel, J.},
url = {http://www.ivir.nl/publicaties/download/staat-roche.pdf},
year = {0812},
date = {2001-08-12},
journal = {IER},
number = {3},
abstract = {Hoe dienen reclameverboden te worden gehanteerd als het gaat om reclame op Internet? Gelden dezelfde regels als die in de offline wereld of maakt het verschil dat op Internet de consument zelf op zoek gaat naar informatie? De President zoekt het in het aantal klikken: hoe meer klikken, hoe minder (verboden) reclame, maar is dat wel een goed criterium?},
}