‘Privacy hoort thuis in de boardroom’: Hoe ga je om met consumentendata?

Abstract

Het waarborgen van de privacy van consumenten door bedrijven is een kwestie van welbegrepen eigenbelang: als je de langetermijnrelatie met de klant goed wilt houden, moet je hem niet belazeren. Toch valt er nog heel wat te verbeteren. 'Als bedrijf moet je je voortdurend afvragen of je nog kunt verantwoorden wat je doet.'

Grondrechten, Privacy

Bibtex

Article{nokey, title = {‘Privacy hoort thuis in de boardroom’: Hoe ga je om met consumentendata?}, author = {van Eijk, N.}, url = {http://www.ivir.nl/publicaties/download/Tijdschrift_voor_Marketing_2014.pdf}, year = {0218}, date = {2014-02-18}, journal = {Tijdschrift voor Marketing}, number = {1/2}, abstract = {Het waarborgen van de privacy van consumenten door bedrijven is een kwestie van welbegrepen eigenbelang: als je de langetermijnrelatie met de klant goed wilt houden, moet je hem niet belazeren. Toch valt er nog heel wat te verbeteren. 'Als bedrijf moet je je voortdurend afvragen of je nog kunt verantwoorden wat je doet.'}, keywords = {Grondrechten, Privacy}, }